my thoughts, my life, my reality.

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

GRINAR.

Av sara o'brien - 20 april 2012 20:49

Did I mention att jag har blivit baralitegrann obsessed med Anakin Skywalker från Star Wars? Och ja, filmerna i övrigt är asbra men på något sätt har Anakin fastnat. Hans uppväxt, historia, öde, liv, stunder, slut... Ja, allt det typ skär i mig så fort jag tänker på det. JA JAG VET JAG KÄNNER FÖR STARKT FÖR KARAKTÄRER BUT I CAN'T HELP IT. Och han och Obi-Wan's tid tillsammans, och then deras slut. Och hans kärlek för Padmé... Alltså allt gör bara för ont att tänka på för hans öde och slut var bara allmänt tragiskt. Börjar böla så fort jag tänker på det, ser videos om det eller helt enkelt ser filmerna. Jag har inte gråtit så mycket som jag gjorde då jag såg Episode III av Star Wars på länge. Verkligen sånt där ugly sobbing and whining.

Och så drogar jag sönder låten Memories by Within Temptation för den påminner så hemskt mycket om Anakin och jag typ dör. Huhuhuhu kill me now pls, let me die. Det gör ont i mitt shipper-hjärta. Det finns waaaaaay för lite saker om Anakin och Star Wars på tumblr. Jag får helt enkelt bli den som gör asmycket GIFs och Photosets då. Vet redan vilka scener, gah. Finns för lite videos med... Får lära mig göra sådant med då. IT'S NEEDED. Okej, jag skulle kunna sitta och ranta om Anakin Skywalker, hans liv och alla feels jag har om det, och hans underbart vackra, fängslande och tragiska kärlekshistoria med Padmé, och hans sorgliga slut med Obi-Wan och deras relation blahblah aslänge men det ska jag inte för jag vet for a fact att ppl inte skulle uppskatta det något vidare.


Så... Jag har tappat bort min plånbok... Och min Spotify Unlimited har bestämt sig för att få ett error och så får jag en massa skitreklam efter varje jävla låt. Jag kan inte fixa skiten för mitt bankkort och mitt ID och träningskort och ALL DEN SKITEN FUFUFUFUFUFU WHERE DAFUQ IS MY WALLET UUGH finns där så... Vi har spärrat bankkortet ofc. Jag hade enbart typ 40-50 cash i plånboken som tur var, kanske typ 600-700 på kortet men ingen har tydligen använt det så ja.


Inget planerat för helgen. Ska nog träna lite imorgon, får helt enkelt registrera att jag är där genom att säga mitt namn och sådant since I don't have my card... Och på söndag ska jag in till Tungelsta kyrka istället för VH kyrka för konfaträff. Ska väl bli niiiiiiice. Actually kinda lookin forward to it.


HEJLÅNGTINLÄGG. Jag är förkyld. Jag hostar som ett fan och det kliar som tusan i halsen. Och jag är mysigt snorig och täppt och trallalalalal awesome.

BUUUUUT JAG SKA GLO PÅ THE WALKING DEAD NU SÅ BAI.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:42

Jag ska lägga ner helt med den här bloggen. Ett bra jävla tag har jag hållit på "Jomen jag ska blogga... snart." Men det har aldrig blivit riktigt av. Jag har tvingat mig själv ett par gånger osv, men ja.     Thing is, denna blogg är dåtid. All...

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:35

I'm sorry. It's all that I can say. You mean so much and I'd fix all that I've done if I could start again...     ...

Av sara o'brien - 27 april 2013 00:19

Hon klagar över att jag inte bloggar och frågar alltid varför jag inte gör det. Har sällan svar på den frågan dock, för jag har ingen aning själv. Har alltid sugit på att blogga och skriva dagbok, är den bästa anledning jag har. Så här är jag nu. ...

Av sara o'brien - 8 december 2012 00:03

Mår bättre nu. Väldigt mycket. Känns jävligt skönt och bah allmänt lättare. Fixade saker med en kär vän och allt känns bättre. Saknat personen tons, som fan. Så mycket bätte än på veckor.   I fyra timmar nu har jag suttit och bah, ah jag ska koll...

Av sara o'brien - 6 december 2012 20:49

  When the fan before me has her photo taken with Ian he turns directly at me, his eyes focusing on me and that caught me off-guard completely. His eyes. They were glowing. He smiled, he was genuinely happy. His eyes glowed."Hello Darling!" he sai...

Ovido - Quiz & Flashcards