my thoughts, my life, my reality.

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

HELLO THAR YOUNG ONE

Av sara o'brien - 25 april 2012 20:11

SITTER OCH LYSSNAR SÖNDER PÅ DANCING IN THE MOONLIGHT BY TOPLOADER BARNDOMSMINNEN HEJ. menemennenen. rensar lite på min mobil, ska lägga upp lite pics jag glömt bort att göra tidigare och ja.


Vi börjar från i söndags; Jag var ju på konfirmationsträff och det var riktigt awesome. Vi gjorde lite annat denna gång. Vi provade särkar inför konfirmationsgudstjänsten since det enbart är en månad kvar och 2 träffar kvar innan själva konfirmationen. Sedan målade vi lite sådanahärbakgrundsgrejer jag glömt vad det heter. Skitstora kartongbitar som vi ska ha som bakgrund liksom på vår pjäs vi ska spela upp... VAD HETER DET DÅ. Ugh jag orkar inte. Well. Det var väldigt kul; Alla barnen hade förekläden på sig förutom Elias som fick ha en soppåse. (HAHAHAHA den bästa evah. OCH JAG BRYR MIG INTE OM ATT DEN INTE RIMMAR ELLER NÅGOT DEN STÄMMER)

OOOCH sen repeterade vi ju inför pjäsen såklart. Jag ska spela någon som heter Orpa. Det är alltså en slags story tagen ut bibeln, utspelas 1000 år före Kristus. Det var awesome huhuh det är så trist att allt snart är öveeer. Sen igår så var Tati, jag, Alva och Linnea på crux i tungelsta kyrka och jag gjorde två JÄTTEFINA armband. På ena står det Alfons och på den andra #KEBAB. Nej jag tycker inget speciellt om kebab på det sättet men det är bara nåt jag börjat med lawl. Trycka upp kebab i folks ansikten.


   

Alla har flockats lite vid fotbollsgrejen. 4 some reason försvann bilden på allihopa. </3 Elias och Wilma here though.

 

fika/lunch

Här fick Elvira för sig att försöka ta lite kort på mig.

     

Nu tycker jag vi alla ska stanna upp och beundra att jag är fruktansvärt bra på att ta kort mhm.

HAN HAR EN SOPPÅSE PÅ SIIIIG GAHAH VAD SNÄLL JAG ÄR

 

Wilma :D

Fasen vad stilig, don't you think?

Elvira och Jessica sitter och ser uppmärksamma ut, ja.

 

Sexy Madde.

 

Här var vi glada.

 

Jessica på busshållplatsen.


Jaa. Sen åkte jag hem tillsammans med Elias och blabla dagen var över sigh. åh de va awesome k.

Och nu hittade jag lite bilder från lägret vi var på senast. Det är  inte mycket, och de flesta är bilder på mig under en lunch då Elvira lekte med min kamera.


               

Har faktiskt ingen aning om vem som tog detta kortet på Jessica och Elviz, men Elias är typ enda logiska förklaringen. Ja, man ser iaf att det var en hand som höll i mobilen...

 

Skitbra ljus. Det var under natten. Elias.


Nu kommer lite random pics bara.

   

Vi puttade ner Tati i ett par buskar. Det skapades, tydligen, ett "fishål". Geniet i buskarna påstod att det var såhär man låg då man födde barn.

   

 
 
Ingen bild

tati

26 april 2012 20:49

OMFG JAG SER JU HELT JÄVLA EFTERBLIVEN UT PÅ SISTA BILDEN JAG DÖR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:42

Jag ska lägga ner helt med den här bloggen. Ett bra jävla tag har jag hållit på "Jomen jag ska blogga... snart." Men det har aldrig blivit riktigt av. Jag har tvingat mig själv ett par gånger osv, men ja.     Thing is, denna blogg är dåtid. All...

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:35

I'm sorry. It's all that I can say. You mean so much and I'd fix all that I've done if I could start again...     ...

Av sara o'brien - 27 april 2013 00:19

Hon klagar över att jag inte bloggar och frågar alltid varför jag inte gör det. Har sällan svar på den frågan dock, för jag har ingen aning själv. Har alltid sugit på att blogga och skriva dagbok, är den bästa anledning jag har. Så här är jag nu. ...

Av sara o'brien - 8 december 2012 00:03

Mår bättre nu. Väldigt mycket. Känns jävligt skönt och bah allmänt lättare. Fixade saker med en kär vän och allt känns bättre. Saknat personen tons, som fan. Så mycket bätte än på veckor.   I fyra timmar nu har jag suttit och bah, ah jag ska koll...

Av sara o'brien - 6 december 2012 20:49

  When the fan before me has her photo taken with Ian he turns directly at me, his eyes focusing on me and that caught me off-guard completely. His eyes. They were glowing. He smiled, he was genuinely happy. His eyes glowed."Hello Darling!" he sai...

Ovido - Quiz & Flashcards