my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under juni 2012

Av sara o'brien - 7 juni 2012 10:41

Jo, och det är för att jag de senaste 2,5 veckorna har jag varit superdeppig och skit för tings och mått skit och har bara inte pallat. Nej, jag har inte repat mig ännu. Jag har gaaaaanska mycket jag skulle skrivit om som hänt, och som då får bli berättat om senare eftersom jag sitter i datorsalen i skolan nu och hemma har jag lite fullt upp.

Jag konfirmerades ju för ett tag sedan, två veckor sedan faktiskt. Det gick jättebra, och var trevligt och fint. Är dock småledsen över att det är över nu; vi har haft det så kul anser jag på alla dessa träffar och läger och allt, och nu är det borta. Har minnen... Menmen, jag fick en del presenter från släkten. 2500 kronor, smycken, kort, kramar och gratulationer. Sen slutligen, av mamma och pappa, fick jag i present att få åka till Tyskland imorgon med mamma och gå på Bloody Con med Gold Ticket! Innebär att jag kommer få träffa Ian Somerhalder, främst, få kort med honom, autograf, nån slags tröja och Meet&Greet. Sen typ käka middag vid samma bord som honom. Men jag kommer också få träffa Daniel Gillies och Paul Wesley.

Går upp klockan 5 imorgon bitti för att hinna med flyget. Mwahhhhhhhhh. <3

Ovido - Quiz & Flashcards