my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under oktober 2011

Av sara o'brien - 31 oktober 2011 16:47

SÅ. JÄVLA. TAGGAD.

Av sara o'brien - 31 oktober 2011 12:31

SÅ SHA. Nu har jag varit vaken ungefär två timmar, lite mer kanske, och jag är grymt taggad inför ikväll! Alva och jag ska mötas vid Ribbyskolan klockan 6, iordninggjorda och med ryggsäck som innehåller lite stuff... ;) Jag kommer se ut ungefär såhär.
   

Smink och peruk fattas då. Sminket på VI var slut så låt oss hoppas att vi har lite hemma. >< Tvek på att jag kan vara blek, dock.


Vampyrtänderna fixade jag igår, och fan, vilken tid det tog! But worth it ! Alva ska uppenbarligen ha på sig en creepy pumpamask(

HAPPY HALLOWEEN EVERYBODY! (nya inlägg kommer senare.)

Av sara o'brien - 30 oktober 2011 00:07

Soz guys for my bad update, uhm. Jag kom nyss hem från ett temporärt jobb. Jag blev anställd av min farmor och farfar för att servera och jobba i köket i Tingshuset då ca 33 oerhört trevliga samt tacksamma pensionärer gästade där. Jag jobbade tillsammans med två andra, en femtonårig tjej, Julia, och hennes kille, Ludvig, 17. De var jävligt trevliga att jobba med, samarbetsvilliga, allmänt trevliga och roliga. De bor dock i Nynäshamn så kommer nog inte få se så mycket utav dem något mer. Vi jobbade ungefär 5 timmar, och det var faktiskt riktigt roligt, mysigt och jag trivdes. Jag älskar känslan av att bli uppskattad. Uppenbarligen hade vi besparat farmor och farfar mycket jobb, och det gjorde mig glad. För en gångs skull fick de sitta tillsammans med gästerna hela tiden, utan att egentligen ens behöva resa sig för att duka eller servera. De anordnade det hela, men slapp jobba. De kunde bara slappna av. Fick då 400 spänn i lön, och längtar tills nästa gång jag får jobba igen. :D Blir säkert inte lika kul och bra som nu, men .. still.

Ja, men just nu sitter jag då och geekar FarmVille, ska strax in på RuneScape och se om jag lyckas slutföra Halloween eventet.

OCH, idag har det också varit lite Halloween firande på Fokus, ja där jag tränar, och halv tolv gick jag på två pass; En timmes Zumba,(FÖRJÄVLIGT OTROLIGT KUL. ÄLSKAR HALLOWEEN), sedan en halvtimmes DansaMix. ÅÅH, Halloween är den bästa högtiden jag vet! Min kärlek för Halloween och Alla HElgona är oförklarlig. GAH. FÅR ALLTID EN SÅDAN HÄRLIG KÄNSLA NÄR HÖGTIDEN PÅGÅR. SOM NU. HIIHIHI. Alva och jag ska gå bus eller godis på måndag och lördag, hah. Jag ska vara vampyr, och häromdagen köpte jag VAMPTEETH() på Shock som ser jävligt verkliga ut :OOO. :DDD Idag tvingade jag med Alva till stan igen (stackarn) för att köpa linser, men det blev inte av. Dels för att de inte hade sorten jag ville ha, dvs, helvita så bara svarta pupillen syns, och dels för att det blev vidrigt dyrt. Väntar hellre till julafton då-- Önskat mig h0h0. Hm, ja, Alva ska gå som Scream. AHA. Och jag ska då gå som vampyr.(but u probs knew that already) Köpa billigt men bra smink på VI(Hemköp>


 
Problem: Mina enorma framtänder. >< OCH JA, jag fick lust att posa lite leskigt. :3 Sägervi.


      

Beundrar Fokus finfina pyntande.

FINT TRÄD, AYE?

   

PUMPOR. JAG ÄLSKAR PUMPOR. SPECIELLT SÅDANA SOM HAR ETT FACE. :)

ÅÅHÅHÅHÅÅHHÅHÅ DETTA SPÖKE SOM HÄNGER ÖVER ... VADFAN DET NU ÄR FÖR GATA, ÄR MIN POJKVÄN.

   

aLVA provade lite linnen på H&M innan vi drog till Shock i torsdags. 


Nåt mer att berätta? Säkert. Ska jag berätta det? Nej. Varför inte då? För att jag inte minns.

Tack och hej.

Av sara o'brien - 27 oktober 2011 12:15

Heeeeeej ville bara säga att Cathrine är bäst och ni borde kolla hennes blogg www.taatii.bloggplatsen.se !!! :D <3

Av sara o'brien - 25 oktober 2011 19:43

JA, hej. Just nu sitter jag och lyssnar på en AWESOME playlist på spotify. >:D "OLDER" STUFF GUYS.
OOOch, iidag hinnar jag tyvärr inte lägga in bilder osv, men ah. Eller kanske. We'll see. Måste fixa lite SO uppgift >< Suck. Men ja, lika bra att få det överstökat.

Det jag tidigare babblade om idag, var att (dunno om det är det smartaste eller snällaste att säga men WHATEVAH) jag fick veta vad min svenskalärare ansåg om min novell idag, och det var på ett ungefär såhär: "Sara har skrivit den bästa novell jag läst från någon i grundskolan.". GUESS IF IT MADE ME HAPPY?! Well it did, och det har höjt mitt humör väldigt högt. This means, jag hade rejäl konkurrans ansåg jag när jag läst andras noveller, men trots det har jag skrivit bästa novellen i klassen. MIHIHIH. Fick säkert inte skriva detta men jaaaaa.

Och den där gubbjäveln som körde på mig ska få betala ersättning för cykeln, och om det inte varit för den hade jag kanske till och med gjort mig illa. MEN JAG MÅSTE TRÄFFA FANSKAPET IGEN FÖR ATT HAN SKA BE OM URSÄKT. Jag vill inte träffa honom!

AHHH. ><

Av sara o'brien - 25 oktober 2011 12:27

Fick nyss veta en OTROLIG grej!!! But don't know if I can tell you... We'll see. Men DET ÄR SJUKT OTROLIGT.

Sitter i datorsalen atm och skriver min engelska novell nuuuu....

bye.

Av sara o'brien - 24 oktober 2011 21:11

Yes nu är jag back, hinner dock inte berätta så mycket atm, men ska försöka fixa det imorgon, lovar! Kan lägga ut lite bilder jag fann på facebook från Lördagskvällen, disco. Jag släppte loss fan, dansade som bara den. Det fanns dock inte någon bild på. Fu. Men andra finns.

Jag och Emil. Jag vet att jag ser cepee uuut, men ja. Duden jag dansade med/bredvid/framför typ hela kvällen. Ja. det var sjukt kul och extremt värt. Han ser nog inte heller så värst-helt-fullständigt normal ut här.

Bitch-blick? ): Jag, Betania & Lydia.

yeah doin the train.

Louise(ledare), Alexandra(ledare), Lydia, Betania & jag. :D

YEAH. Mihi. Typ skitmånga ledare, och jag. :3

Inga påsar under ögonen? Vilket under! Måste erkänna att jag tycker dessa två bilder var helt, frickin' OKAY! Och min tröja forfan?! ASBALL ISN'T IT?

Tycker ba denna bilden var fett epic, vääldigt fint C. YMCA! Seriöst skitnice låt att dansa till! (EMIL)

Och här sitter alla ledare och slöar. Slappar. Chillar. Vilar. Yup.


Ja, jag och många fler dansade till typ tolv, om inte halv ett. Non-stop fan. Runt tre timmar har jag för mig. Jag och Emil var nog de som dansade mest, galnast, ja whatever. Det var i alla fall roligaste jag haft på länge. Och låten "Cotton Eye Joe", då vi (jag och Emil) hoppade och dansade sönder benen, sjöng sönder rösten och fick ont i armarna av alla rörelser. Jag blev typ helt slut men fortsatte. ÅÅH jag älskar när man kan göra så. Älskar att dansa, och detta var typ första gången jag fick riktig chans på disco/party/fest. Herregud vad jag vill återuppleva den kvällen igen. Sååå gärna. Så fantastiskt underbart rolig! Minns den där fullständiga känslan, och det där ständiga lyckoruset som fanns i min kropp under hela den kvällen. All energi tog aldrig slut. JAg ville aldrig sluta. Fan vad vi måste göra om det där. Dock vet jag att att det aldrig blir lika bra som den första gången. Lärde mig det i somras. Hu. Nej, vill inte tänka påt. SKillnaden nu är att människorna i omgivningen är så underbart trevliga och perfekta på sina sätt. Haha. Åh.<3 Så oförklarligt. VILL FÖRKLARA EXAKT HUR LYCKLIG OCH GLAD JAG VAR DÅ, OCH ÄR, HUR MYCKET JAG BARA ÄLSKADE OCH UPPSKATTADE MITT LIV HÄR PÅ JORDEN MED DESSA MÄNNISKOR OCH HÄNDELSER JAG FICK LOV ATT UPPLEVA. Jag måste bara säga att trots all den förflutna smärtan, så var det helt värt att allt som hänt ledde till detta. Om jag hade vetat att allt det förflutna skulle leda till detta skulle jag nog tycka det var värt det då med. Men åh vad jag saknar haha. Denna underbara kväll...

Av sara o'brien - 21 oktober 2011 15:02

Okej, nu har jag då lugnat ned mig och samlat mig. Jag sitter och nördar Farmville, Mafia Wars 2 och Facebook för övrigt, rollar med Saga. Mamma och pappa har båda frågat en jävla massa frågor om det som hände och uppenbarligen ska de göra en polisanmälning på gubbjävelnsomintekankollaibackspeglarnanärhankör.
Trevligt trevligt. Har nyss tvättat håret och ska nu föna det torrt och sedan se om det är möjligt att platta det en aning innan jag ska dra. morfar kommer och hämtar mig halv fem och skjutsar mig frivilligt till Samlingshemmet. Ska inte berätta för honom om incidenten idag, han skulle bara bli orolig och förbannad. you cannot tell him shit! Han gör så big deals av allt så bäst att hålla allt ifrån honom, tyvärr. Well, that is it I guess. Inget speciellt idag, alls, inte ens bilder. Såatteeeh. JA.

Låt oss hoppas att denna helg muntrar upp mig en aning. Ska också se nyaste avsnittet av The Vampire Diaries som kom ut klockan fyra i morse så . IHIHIHIHIH. redan uppmuntrad!

Haido!

Ovido - Quiz & Flashcards