my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av sara o'brien - 21 oktober 2011 15:02

Okej, nu har jag då lugnat ned mig och samlat mig. Jag sitter och nördar Farmville, Mafia Wars 2 och Facebook för övrigt, rollar med Saga. Mamma och pappa har båda frågat en jävla massa frågor om det som hände och uppenbarligen ska de göra en polisanmälning på gubbjävelnsomintekankollaibackspeglarnanärhankör.
Trevligt trevligt. Har nyss tvättat håret och ska nu föna det torrt och sedan se om det är möjligt att platta det en aning innan jag ska dra. morfar kommer och hämtar mig halv fem och skjutsar mig frivilligt till Samlingshemmet. Ska inte berätta för honom om incidenten idag, han skulle bara bli orolig och förbannad. you cannot tell him shit! Han gör så big deals av allt så bäst att hålla allt ifrån honom, tyvärr. Well, that is it I guess. Inget speciellt idag, alls, inte ens bilder. Såatteeeh. JA.

Låt oss hoppas att denna helg muntrar upp mig en aning. Ska också se nyaste avsnittet av The Vampire Diaries som kom ut klockan fyra i morse så . IHIHIHIHIH. redan uppmuntrad!

Haido!

Av sara o'brien - 21 oktober 2011 12:37

Så, vi slutade tidigare i skolan idag, typ elva, och min dag var helt jävla toppen - tills på väg hem. Jag skulle cykla förbi där de håller på att bygga osv, och så ser jag den här traktorn framför mig, och jag antar att han ska köra framåt eftersom, ja, han körde på det sättet som gav de signalerna. Så jag cyklar typ två meter ifrån honom, ruuuunt, och snubben som kör traktorn kan fan i mig inte kolla backspeglarna! SÅ han backar rakt på mig och kör över min fucking cykel. Sen när han kommer ut skyller han allt på mig och påstår att allt är mitt fel! Jag blev så jävla förbannad att jag i princip såg i svart och vitt men var för förbryllad och omtumlad för att ha vettet att skrika på honom. Den jäveln ska fan lära sig att kolla i backspeglarna när han nu kör runt med traktor på ett ställe där människor går hela. Fucking. Tiden. Naturligtvis, var hela min cykel fucked up och omöjlig att cykla på så jag fick leda den hem. Bakhjulet är böjt och gör så att den bromsar in hela tiden och hela styret är böjt. ÅÅÅh, jag är bara så helvetes äckligt förbannad just nu, men jag kan helvete heller finna ord att beskriva min vrede. JAG VILL BARA KLAPPA TILL DEN DÄR FITTGUBBEN PÅ KÄFTEN OCH FÅ HONOM ATT BETALA FÖR CYKEL FANSKAPET. Egentligen är jag inte särskilt upprörd över cykeln i sig, men mina föräldrar lade ner pengar på en ny cykel till mig mot min vilja för bara några månader sedan och nu har en gubbjävel kört över skiten. "Du kan ju fan inte cykla bakom en traktor när jag backar, du måste cykla framför, ha ögonkontakt med föraren BLABLABLA!!" Yeah FUCK YOU, det fanns ingen plats att cykla förbi framför, och kanske bör DU SE I BACKSPEGLARNA LITE DÅ OCH DÅ? Det här kommer bli superkul att berätta för morsan nu, 4 real, hon kommer ju hoppa högt utav glädje! Nej för fan... ÅH jag pallar fan inte med det här! Just den där händelsen förstörde min dag, och jag ska ju på läger med konfirmations shit idag och ÅÅH. Fittskit. Skickar ett sms och ber henne att INTE ringa, eftersom jag är alltför uppjagad för att vara kapabel till att återupprepa händelsen via snack.

FUUUCK THIS FUCKIN' DAY!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards