my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under november 2011

Av sara o'brien - 30 november 2011 20:55

Första december imorgon. Coolt för fan. Skulle vara typ happyface om det inte vore för att jag kommer vara utan internet och tv i en hel jävla fucking månad. MHMMMMMM. >< Kommer inte kunna se julkalendern som är filmad här i haninge och inte heller typ spamma sönder facebook om det eller något. Ska fanimig stanna kvar 4 timmar i skolan för att sitta vid datorn och sen bege mig till bibblan för att droga datorn - och massa böcker - där.
MHM. FUCK TELIA GUYS. :)
No offence till de som använder Telia.

AH OM INTE JAG FÅR INTERNET UNDER JULEN KOMMER JAG GÅ UNDER OCH TYP CUTTA MIG SJÄLV MED EN MOTORCYKEL. GAAAAAAAHHAHAHHHHHHHHHHHHHHHH CRAZY.

Av sara o'brien - 29 november 2011 21:11


Jag fick mitt A though.  



 

Av sara o'brien - 28 november 2011 10:02

sitter i datorsalen atm men måste typ dra för ska ha SO såatteeh. >.<

Av sara o'brien - 27 november 2011 21:37

NU har jag fått för mig att börja lägga in små avsnitt från en engelsk grej jag skriver(novell/short story). Inte säker på att jag kommer fullfölja detta, men vi får väl se!

Av sara o'brien - 27 november 2011 18:31

Är nu back. Har vandrat runt i Centrum som ett tardo, men känns ändå som om något åstadkommits, som om saker ha retts ut och gjorts klart. Det känns bra. Det är skönt. Jag är glad att vi gjorde det här.

"KNÖGGLIGT SKA DET VARA."
Hur komplicerat allt än kan bli så glömmer jag aldrig. Och jag har saknat detta så grovt mycket. u know dat.


Åh, träffade på Frida från förra klassen idag! Riktigt kul!

bye.

Av sara o'brien - 27 november 2011 13:28

SÅ NU LÄGGER JAG UPP ETT DUSSIN MED BILDER OCH JAG LÅTER DE FLESTA TALA FÖR SIG SJÄLVA.


                                         

MILITÄRER BREDVID SKOLAN!

                                                                  

Myes, Tati och Alva klämde sig båda in i ett skåp på Naturhistoriska riksmuseet.

   

MILITÄRER FFS.

 

Min rullstolsramp enligt Alva.

                                                                                     

haha, tati gick in på studierektorns dator och ändrade den där grejen dom visar på alla tv-apparater i skolan varje dag.

Epic pic right? Mentorn Jocke som kysser Goran på kinden. h0h0.

 

Som sagt....

     

ritade på musiklärarn rolle.

       


FRÅN IGÅR, TINNA GJORDE EN INBAKAD FLÄTA PÅ MIG OCH NU ÄR MITT HÅR LOCKIGAR ÄN VANLIGT... bilderna är suddiga och dåligt tagna.

       

flätan var mer pryd i början av kvällen.

Sigge har börjat sova på de fullpackade lådor som står här hemma. Det han inte fattar är att dem innebär att vi alldeles snart ska flytta härifrån. Stackarn.

   


         

Tinna och jag. Jag vet att typ alla bilder är dåliga, men till mitt försvar är kameran dålig och så höll jag med vänsterhanden. Hennes systemkamera var för tung för att hålla med en hand också.     

Av sara o'brien - 27 november 2011 11:59

Två och en halvtimme kvar.. Uh. Gör ont.

Av sara o'brien - 26 november 2011 22:37

Sitter atm bredvid Filip, min lillkusin, och nyss firat Oskar på hans födelsedag. har även haft en liten avskedsmiddag till Tinna, hon åker ju nämligen på måndag. Det är trist att tänka på. Men jag överlever. Jag kommer träffa henne snart igen! Men det är ju förstås alltid ledsamt att behöva utstå att hon ska åka, på grund av distansen. men det är något man får leva med. Kan ju fortsätta ha kontakt med henne via mail. Yes. Men ja, det har varit underbart att ha henne här! Fantastiskt!
AHHH Alva och jag ska få gratis massage på tisdag h0h0. Awesome... Har också varit på en timmes Zumba-pass idag för det var öppet hus på Fokus. Det var otroligt kul, fick mig glömma mina problem och känslor för utelivet en aning. Det var tre dansledare; Andrea, Francis och Romina som alla tillsammans ledde den första halvtimmen. Det var askul! 4 real. Det var liksom typ som ett lyckorus så fort de startade musiken och jag/de började ge gärnet med en gång. Otroligt kul! Älskade det!

Men nervositeten ligger fortfarande kvar inför imorgon. Har snackat med Christina om det, och som alltid finner hon alltid de bästa svaren och trösten i allt. Hon stöttar mig helt, och det känns bra. Men hennes tröst hjälpte inte direkt som en Alvedon-tablett mot huvudvärk, jag är fortfarande spänd, vettskrämd och nervös. Och jag fick nyss reda på att jag inte är den enda. Det hjälpte dock en aning. Det känns bra, men samtidigt förskräckligt läskigt. Djupa andetag...

Men jag ser fram emot det, å ena sidan. Jag kommer äntligen få träffa personen igen. Alltså, jag har ju träffat henne, i skolan, men, inte träffat henne. Oh gud jag fattar fortfarande inte hur jag lyckades så här länge. Typ två månader! Hemskt. Och jag kommer nog säkerligen börja whina eller något imorgon, men ja, jag har ju lyckats hålla det tillbaka i två månader så skulle inte förvåna mig. Förmodligen whine för lättnad också. För att jag äntligen får prata med henne igen. Det värker i magen och hjärtat bultar sönder. Men jag vill inte backa tillbaka nu för det. Aldrig.

Ovido - Quiz & Flashcards