my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 12 november 2011

Av sara o'brien - 12 november 2011 23:23

NUSÅ är min header klar. Vad tycks? (onödigt att fråga eftersom jag vet att ingen ändå kommer kommentera och svara lolz..)
Stal lite bilder från Cathrines blogg och satte ihop allt i PhotoShop tillsammans med enkla penslar etc. YUP. Och det är vad jag gjort den senaste timmen om inte mer. Nu ska jag se om jag äntligen kan rolla lite med Saga och kanske fixa lite på dn och fb.
cya.

...

Av sara o'brien - 12 november 2011 22:13

JÄVLA FITTCEPE FUCKED UP DATOR JAG SKA FUCKING SLÄNGA SKITEN I GOLVET. ÅH JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA ÄCKELDATORN FUCK FUCKFUCKFUCKFUCKFUCK.
jag hade nyss gjort hälften av en blivande snygg design till bloggen och så fuckar Photoshoppet sönder pga denna fittdator. Den stängs ner från ingenstans och allt som jag påbörjat bara försvann. ÅH JAG KOMMER SLÅ SÖNDER NÅGON.

Ovido - Quiz & Flashcards