my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 3 november 2011

Av sara o'brien - 3 november 2011 20:07

Ja, det blev nog mest bus.


Uhm, ja, det blev ganska många bilder, men mest ego. Så börjar med dem, sen kan jag skriva lite om det i nästa inlägg? Yeah, great. Alva och jag var de som gick bara btw. Blodet smakade skit. :)))))))))


   

   

Jag har ätit mig mätt...

     

Fejn mask alva :D

 

HON FÖRTJÄNADE DET!

             

Fråga inte, jag tycker om att posa lite sådär. (((: 

Av sara o'brien - 3 november 2011 14:53

Åh, jag sitter just nu och ser en otroligt underbar film. "Changing Hearts". Än mycket ung Ian Somerhalder spela en utav huvudrollerna i den filmen. Han spelar sin karaktär så perfekt och . Omg, jag bara älskar hela filmen. Han är så söt och underbar. Och så ledsen och nere. Alltså. Åhh.
Har tagit en massa screenshots som jag ska lägga ut, på dem scenerna jag älskar mest.
Men ja, Ian somerhalder spelar denne unge man Jason Kelly, och han jobbar på ett sjukhus som läkare. Filmen handlar även om två kvinnor, som lider av cancer. Den yngsta kvinnan (30-35år kanske) blir snart omhändertagen av Jason och de blir vänner, lär känna varandra. De har stor ålderskillnad men handlingen är så oerhört fin ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards