my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 6 november 2011

Av sara o'brien - 6 november 2011 21:12

kännerinteattdetärsärskiltnödvändigtattskrivamycke
tatmbarakollabildernaochdetvåsenasteinläggenbelow.

dekommernogvisasioordningmenwhine.storlekenärovikt
ig.


LÄGRETMEDKONFIRMATIONSGÄNGET.DAGENVISKULLEÅKAEFTER
DISCOT.

DIS IS TOBIAS N EMIL.

 

JAGGILLADELÖVENMMKAY?

jaggilladedettaeftersomdetserutsomengammaldagslite
nsötby.

           

elviraochjagkördehängagubbepåvägenhemochbokstävern
ajagvaltfelblevFAG.

 

Jagvarflummig.

     



ANDAKTENPÅKONFIRMATIONENENVECKASENARE.VACKERTHUH?

   

WHENIGOTHOMETÄNDEJAGLJUSIDEFINAGLASJAGDESIGNATSJÄL
V.

       


DATISPRETTYMUCHIT. BAI.   

Av sara o'brien - 6 november 2011 21:08

YES, jag ska alltså på fest den 11-11-11, aka 11 November 2011, fredag.
Det är då min morsas bästa vän, Johanna, som anordnar detta och OFC vill jag följa med. Fester är awesome. u with me? yeah. KÄRA JULIA kommer då vara där också, vilket gör det hela mer awesome hoho. MEN, fick bara lust att skriva det. Det är viktigt.

BYE.


btw, yes festen hålls just därför att det är den 11-11-11.

Av sara o'brien - 6 november 2011 20:14

Ja, hela denna vecka har det varit höstlov och det har varit sjukt soft, men nackdelen med "sjukt soft" är då att allt går så helvetes snabbt. Enda dagarna det faktiskt hänt något är då denna helg, då jag i fredags drog hem till Saga Felicia och chillade där istället. Hennes familj är sjukt trevlig, skön och ja, allmänt awesome h0h0. Ja, och Saga, jag, Paloma(Sagas lillasyster) och Theas(Sagas lillasyster) stannade uppe till klockan... Fyra på morgonen tror jag. Thea gick dock och lade sig vid halv två, hon är ju trots allt bara åtta. HEH. Uhm. ja, sedan vaknade vi klockan två, och Saga&hennes familj lät mig slagga en natt till så vi tillbringade vår dag med att baka årets första pepparkakor! :D

 

         

Ian Somerhalder.♥

 

Typ älskade att tillbringa min helg där, så jävla mysig familj, mysigt hem och allt, mihi. SAGA TA ÅT DIG, DU TILLHÖR DIN UNDERBARA FAMILJ.

Myes, det var det. Vi somnade vid fem imorse igen och vaknade vid ett idag heh. Vi rollade lite och sen var jag tvungen att bege mig hemåt.

Ovido - Quiz & Flashcards