my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 13 november 2011

Av sara o'brien - 13 november 2011 21:42

MIN ÄLSKADE FASTER TINNA BEFINNER SIG NU I SVERIGE. Åh det var så längesedan.
Vi har halvdag imorgon, slutar tolv och jag ska då efter skolan dra till pappas jobb så ska vi åka ut till Gålö, till farmor och farfar och träffa henne. Har saknat henne så mycket!

Av sara o'brien - 13 november 2011 21:15

http://i981.photobucket.com/albums/ae295/siggeja/DELENAGIF.gif

Av sara o'brien - 13 november 2011 20:03

http://i42.tinypic.com/2reqrrs.jpg
Från The Vampire Diaries förstås. Elijah -like a boss - dödar varulvarna en för en genom att slita ut deras hjärtan.

Av sara o'brien - 13 november 2011 12:30

Yes. Kikade runt på lite tumblrs, TVD tumblrs då och det mesta av ilskan har helt enkelt lagt sig. Det finns denna kostnär vid namn Jenn, 19, California, som gör underbara ritningar om endast TVD karaktärerna och skådespelarna.
www.dot-dot-delena.tumblr.com
Hon gör så fantastiska ritningar, och de är så otroligt bra. Och nu har det även gått så långt att skådespelarna fått se hennes ritningar. Det är så coolt! Hennes vän hade tagit med några utav dem till EyeCon och visat dem för skådespelarna som blivit riktigt förundrade. Hur som helst tog någon kort på Joseph Morgan när han höll i Jenns ritning av Klaus (Josephs karaktär i TVD).

http://30.media.tumblr.com/tumblr_ltweyzcFUn1r1oho4o1_500.jpghttp://28.media.tumblr.com/tumblr_ls6wytbDh11r1oho4o1_500.png

Daniel Gillies hade även han blivit fotad då han höll en ritning av Elijah(Daniels karaktär) med en påle i ryggen, jag hittade dock inte den, bara ritningen.

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lqb2ofkW521r1oho4o1_500.png

Visst är Jenn otroligt begåvad? Hon var helt uppspelt och trodde hon drömde dagen då nyheterna kom ut, och bilderna på Joseph och Daniel som höll hennes ritningar.

Ska nog lägga ut lite fler, de flesta kommer nog vara just Damon, Elena, Ian.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lsu1blg5ez1r1oho4o1_500.pnghttp://static.tumblr.com/n9q6xck/KTZltxpkm/tumblr_lt6ly4wso91r1oho4o1_500.png

                                                  Damon and Elena.

Elena & Damon                                             
          Damon w/ Elenas Teddybear.


Ian Somerhalder with his Fedora hat.                        Stefan & Damon, in 1864. 

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lqbat1RLck1r1oho4o1_500.png

Damon, Katherine, Stefan, Elena.                                                Alaric & Damon.

Av sara o'brien - 13 november 2011 11:33

Kan inte rå för det.Thing is, jag var glad igår. Lycklig. Det har jag varit de senaste veckorna, trodde inte att något skulle ändra på det. Well, det ändrades inatt. Allt det där slogs sönder, krossades som en glasruta och föll i tusen bitar till marken.Jag gör mitt bästa för att ständigt pressa ner ilskan, då jag känner hur den bubblar i bröstet, bara väntar på att få explodera. Jag försöker verkligen trycka ner den, men det är svårare nu än vad det varit förut. Jag behärskar mig. Nej, jag ljög inte, jag hade bara inte orken till att bråka, då jag ändå skulle "förlora" trots hur ärlig jag var, och så skulle jag istället bli mer anklagad för att ha varit den som gjort mest fel.

Skitsamma, jag fattar inte ens varför jag slösar tid på att skriva av mig när ändå ilskan och min upprördhet ligger kvar precis under ytan.

TVD hjälper tillfälligt iaf.

Av sara o'brien - 13 november 2011 01:28

500 Days of Summer.

Av sara o'brien - 13 november 2011 01:14

Jaokej, det var väl trevligt. eller inte. Ja, okej, nej, ja jag blev sur. Jag är sur. Irriterad. Avundsjuk. Arg. Äsch, nej, jag vet faktiskt inte vad jag är. Någon blandning antar jag. En slags ilska, i guess. Jag känner mig enkelt sagt sårad. Dissad. Jag klandrar ingen, och jag önskar att jag inte alls kände mig sur och sårad och dissad, men ja det gör jag. Men jag vill inte lägga det på någon. det skulle vara fel, trots att det självklart är en person som orsakat känslorna. Men ah vafan, personen har inte gjort något fel. Dock uppfattat fel. Okej, skitsamma, nu blev jag nyss ännu mer upprörd. Sårad och shit. Äsch, whatever, palla skriva mer.

Ovido - Quiz & Flashcards