my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under december 2011

Av sara o'brien - 31 december 2011 16:17

the last half-hour i've been ranting my ass off.
hate that stelena fans are hating on Julie Plec just because Delena is happening.

Av sara o'brien - 31 december 2011 02:02

omg delena filling my dash... i have so many feelings i can't--
i can't breathe what is air im hyperventilating kill me now let me die i cant live akuasdjahsgdjasdjhasdgasgj i dont know what to do with myself crying laughing dying screaming crying crying crying i srsly cant breathe... it hurts im overwhelmed with feelings

my dash på tumblr var fylld med Delena stills på kommande TVD episod, även massa spoilers om Delena och ja..... såhär såg ett utav mina inlägg ut..... http://facingtvd.tumblr.com/post/15045643605/this-is-how-i-feel-about-delena-in-every-way-possible

............ uhm ja. taggarna under inlägget beskriver också en hel del....

http://facingtvd.tumblr.com/  min tumblr ba sådär.

Av sara o'brien - 30 december 2011 18:06

 

elijah/daniel gillies.


sitter atm och snackar med folks på skype... Har inget att göra seriöst. grabbarna jag snackar med ägnar sig helt åt sina trista spel och ba dissar mig lite och det händer typ inget på tumblr.. ):

exakt en vecka kvar till TVD och Delena. Julie Plec har avslöjat så otroligt mycket goda nyheter, jag vill bara dö.

Av sara o'brien - 29 december 2011 21:14

this is. without doubt. truly the most awesome thing i've ever seen my entire life. I'm speechless. Seriöst, den är både rolig och typ allmänt awesome. Älskar den så jävla hårt. Från och med nu är detta min absoluta favoritvideo på hela jävla youtube. Och förlåt, men den övervinner till och med Sagan om de Bannlysta.

Av sara o'brien - 27 december 2011 16:25

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lwv2tjI3Oa1r3k73wo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1325085993&Signature=F1JCkNvEA%2FytXuK%2BUFwfchWZeNQ%3D


my friend was on my tumblr today, and she went to me: “who’s hogwarts?”

i was like:

image

image


Excuse me while

What if Facebook had anon?

i'd have way too much fun


fuck-yeah-tumblrs-best-posts:Submitted by buntfahrer

what is that motherfucker doin to his food all day??

daily-tumbles:Following this blog will be the best thing you ever do

How to put out a fire..

Av sara o'brien - 27 december 2011 01:43

When people are at your house, and then they're all like.
"hey do you have a bathroom?"
"Noo not at all, we shit in the yard!"

When your parents ask you...
"Hey did you get home safely?"
"No I died like, four times on my way."

Av sara o'brien - 25 december 2011 13:54

Julen är här - och sedan lika snabbt så är den över igen.


Trist, visst, men man är ju självklart glad över det fina man fått & gett, och den trevliga dagen man fått tillbringa med de man älskar. Jag var nog den i släkten som fick mest klappar, men Markus var inte långt efter, h0h0.

Fick nya högtalare - som jag fyi sitter och spelar musik ur atm och de är AWESOME. Tack så sjukt mycket, farmor och farfar! Jag fick The Vampire Diaries Lawn Bedding (klicka för att se), men det är ju skrattretande om hur de designat örngottet. På bilden visar de att det ska vara två örngott, fyrkantiga dock, och visst, i'm okay with that. Men sedan när jag öppnade förpackningen så visar det sig att det endast är ett örngott, som däremot är enormt. (80x80cm) Tryckte in två hela kuddar i den och det är fortfarande extremt mycket plats över. Amerikaner och deras sängkläder... Wellwell, det funkar. :p Hade väldigt gärna velat ha den här, men den var slut tyvärr. Men jag gillar mitt TVD Lawn bedding. Men skulle inte vara så dumt med en Team Salvatore heller. ;) Fick också en TVD bok jag önskat mig; A Visitor's Guide to Mystic Falls: Your favourite authors on The Vampire Diaries, edited by Red and Vee, www.vampire-diaries-net Boken är på engelska såklart:D. Boken handlar typ om att få lära sig mer om Mystic Falls' invånare och rikliga historia. Mystic Falls ligger förstås i USA, Virginia. Jag tror man får veta lite mer om Fell's Church också, det är där TVD utspelar sig i L.J Smith's storsäljande böcker (TVD). Det ligger också i Virginia.


Jag fick 5 par örhängen, en utav dessa är dock Ear Cuff(från Cathrine & Alva). :p Ett par stora Peace örhängen från mamma och pappa, två par av sådana jag kallar "matt-örhängen", ett par silvriga och ett par svarta(från Cathrine och Alva), sedan fick jag dödskalle örhängen som matchar min ring och mitt armband. Ja och så Ear Cuff med svarta fjädrar på. :D Och så fick jag ett jättefint halsband av Tinna, med två hjärtan på. Farmor berättade att hon hade sagt att hjärtana representerade hur mycket Tinna älskade mig och den speciella kärleken vi två delar. Rörde mig ganska mycket. Måste mejla och tacka.

Fick en ny sport-bh, ett datorspel och ett champangeglas som var gjort av plast men som kunde switcha färger och sådant. Fick nya trosor... Som om jag inte redan har typ en låda fylld. men men. De var fina. :P Oh right. Jag fick också linser. Vita. Eller ja... Jag vet inte om det är flera för när jag kollade var det bara en... Men vi får väl se ehe.. Oh. Fick också ett par guldfärgade dollar-tecken örhängen. De är dock supersmå.. Just det.. Fick ännu ett par örhängen, och sammanlagt är jag alltså uppe i 7 st nu. ÖGONFRANSBÖJARE FICK JAG OCKSÅ. Och ny mascara som för en gångs skull gör ögonfransarna längre och svartare. Det behöver jag.

Presentkort i Handen Centrum från farmor, 200:-, presentkort på Game, 500:-(:DDDDDDDDDD), från farmor och farfar också tror jag. Myes, Det var typ allt. Så kommer jag också få någon mer klapp idag från mamma och pappa, Simon och Markus med. Morfar kommer ju. Sen sa mamma också att en bok hon beställt inte kommit ännu såatteeh...

gav ju också familjen grejer. Mamma fick en badkudde jag köpt för att Simon och jag skulle ge, pappa fick te och bok från Simon, Markus och mig. Markus fick en Simpsons penga-bank och Simon fick en Coca-Cola sparbössa. En stor genomskinlig CocaCola flaska som har en öppning anpassad efter mynt. Sedan fick dem båda en WoW tidning. Ah det var typ det. jag vaknade för tre timmar sedan och först nu börjar jag bli hungrig så ska nog ta mig nåt att käkaaaa. EH.

BAI.

Ovido - Quiz & Flashcards