my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 5 december 2011

Av sara o'brien - 5 december 2011 15:17

Sofia och jag snackade typ telefon veeeeldigt länge för att det var kul. Jag tycker vi åstadkom en massa. Och såg nyss att hon tycker mitt garv är olika varje gång jag garvar.... Fast hon har typ ganska rätt såatteeh.:D jhegwfkh jaaaaaaaaaa h0h0h0h0h0h. onödigt inlägg kansek.


sofia is awesome. han är en bra brud han där. min man. HAHA. idoesn'tsensemake.

Av sara o'brien - 5 december 2011 15:00

ja jag stannade hemma idag. Sov högst 2 timmar inatt. Jag vet inte vad som var fel, kunde inte ligga still, mitt rum och fälten utanför rummet skrämde mig och det var bara allmänt jobbigt att vara utan gardiner eller persienner. Med täcke var det för varmt, utan var det äckligt kallt. Fann aldrig något mellan. Efter att ha varit vaken, rastlös och sjuk i runt 5 timmar så gick jag klockan tre upp och drack och gick på toa. Min hals värkte och mitt huvud dunkade våldsamt. Hade ont i nacken och snorade förskräckligt. Antagligen hade jag feber. När jag sedan gick och lade mig igen kom Sigge in i rummet och lade sig intill mitt huvud, och det lugnade mig. Jag kände mig trygg med honom där. Efter ytterligare två och en halv timme somnade jag äntligen, och sov till åtta-nio. Självklart var det ljuset som väckte mig. Usch.
Noterade att först var det stjärnor på himlen, på kvällen då. sedan på natten, vid tre, var det bara motbjudande, askgråa moln som gled över himlen och de helt öppna, mörka fälten utanför hjälpte ju inte ett dugg med den känslan. Kuddarna fuckade och min hals var så torr. Sedan vid femtiden var det typ stjärnor igen. Konstigt tyckte jag. Jaja, det var iaf jävligt jobbigt och när jag vaknade på morgonen hade jag fortfarande ont i halsen, huvudet och nacken. Ja, hela kroppen typ. Försökte starta nåt på tvn men uhhh vi har inget bredband..... Då, lite smått motvilligt, gick jag och satte mig vid Markus dator för att fördriva tiden. Hade inte orken att försöka fixa min egna just då.
Nu har jag dock fixat den, men 3Connect vill inte installeras där vilket är vidrigt trist. Men ska nog lämna datorn nu och rolla med Sofia. Är rollsugen för jag har inte rollat på jättelänge och kjhdlfsijkh. Vi har ett awesome roll på g. Eller ja, två. H0h0. Ska nog sätta på Family Guy eller något också på den där Boxee grejen. Eller så laddar jag bara ned nåt annat program och checkar det.... we'll see.

Ovido - Quiz & Flashcards