my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under december 2011

Av sara o'brien - 24 december 2011 01:11

Familjen kollade för en stund sedan igenom hela Sunes Jul skivan. Det var ju julkalendern 1991. Klassiker. Shit så bra den är alltså.

Satt och garvade arslet av mig då Rudolf - som då hade snökrig med den är käring-grannen - typ ramlade på Håkan, som blivit tvingad till att gå ut med en lamphatt på huvudet av Jocke och Sune. Så jävla skönt. Fan, Rudolf hyperventilerade och typ visste fan inte vad han gjorde. Karin och han leder in Håkan i huset, och Rudolf - förvirrad, full av panik som han är - sätter lamphatten på huvudet på Håkan igen och stammar fram att det är krig. Ett tondövt fanskap, måste jag säga.<3 Sedan gömmer han sig i skafferiet! Alltså. Hahaha. Älskar att sitta åt skratta med min familj. Det är awesome. Sunes familj är ju däremot helt sjuk, och så kommer det motorcyklar från ingenstans också lite då och då. Och Sunes julkalender han glodde på under Annas fest var ju bara sjukt sämst. ♥
Lyckat heh.


Ah. Och vi har fyllt tvåstyckensådanadärtomtepåsar med julklappar som vi ska ta med till farmor och farfar imorgon. Har fått julklapp av Alva och Tati också:3 Jag vet vad det är i HAHA. För jag bara råååkade liksom delta då klapparna köptes. Och detsamma med deras ifrån mig. ehhhhhheh. Men de ska öppnas imon som alla andra! Och ja, vi ska fira årets julafton där och sedan på juldagen har jag för mig att morfar ska komma hem till oss. Sedan, nyår skulle vi tydligen fira hos Johanna, Julia och Magnus. De blir ju naaaijs.

Sedan, den 5 januari, BÖRJAR TVD VISAS IGEN. ÅHÅÅÅÅ TAGGAD.


Men idag har det inte hänt såå mycket. Käkat jullunch.. Typ. ja, dopp i grytan + julskinka och lite körv. Gött. Tycker också att detta blogginlägget från Kristina var lite sådär småfint. H0h0. :D:D:D

Men ska nu återgå till det jag sysslade med lite smått, och ni får alla ha en jävligt fin julafton! Srsly.

GOD JUL.

Av sara o'brien - 23 december 2011 17:58

Kolla denna fina chey!

Haha. Vi skulle ju köra länkbyte och hon gjorde typ en fin bild av det och allt! Jättesött ju. Tyvärr kan jag inte göra något sådant atm eftersom jag är ganska upptagen med att slå in klappar inför imorgon etc. D: Men jag kan däremot säga att denne tjejens blogg, Carolines, är riktigt fin. Hon verkar vara riktigt kreativ och glad av sig. Riktigt fiint! Besök henne vetja!

Av sara o'brien - 23 december 2011 00:07

Jag vet inte fullständigt varför jag är på så dåligt humör atm, har endast små aningar om vad det handlar om. Meeen jag är lättretlig, blir sur på vänner för grejer vi säger till varandra dagligen och önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och liksom göra nåt så jag hade kunnat ungå det...............  Tänker inte säga vad det handlar om eftersom jag känner inte att någon skulle förstå ändå, och dessutom är det förfärligt litet problem som ändå gör mig småsur. Men jag blir bara så pissed då äckelfolket förstör för mig på det här sättet! Spräck min fina bubbla, min underbara "illusion" och fantasi som jag byggt upp nu i månader. Förväntan, spänning, glädje.. Bara några få ord spräckte den positivt känslofyllda bubblan för mig. och jag HATAR när folk gör så. Hur litet och obetydligt det än är så blir det en jääävligt stor grej när detta händer med mig; jag blir sur, arg, smådeppig, förbannad, lättretlig.... Ja mycket. ><
Usch. Whatevs. har fått skriva av mig nu så. Ja.

Av sara o'brien - 22 december 2011 23:22

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lwmb5efqQm1qjk2quo1_1280.png?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1324679026&Signature=NmfuNkPvOCpmqtbynrY%2BhTi39W4%3D

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lwmb5efqQm1qjk2quo2_r2_500.gif http://27.media.tumblr.com/tumblr_lwmb5efqQm1qjk2quo3_r1_250.gif

http://30.media.tumblr.com/tumblr_lwkbzpsCJI1qfx172o1_r1_500.gifhttp://25.media.tumblr.com/tumblr_lwkbzpsCJI1qfx172o2_r1_500.gif


http://30.media.tumblr.com/tumblr_lvagltR5I01qhxj7uo1_500.png


http://24.media.tumblr.com/tumblr_lvagltR5I01qhxj7uo2_500.jpg


Steven R. McQueen(Jeremy), Paul Wesley(Stefan), Michael Trevino(Tyler),
Zach Roerig(Matt), Ian Somerhalder(Damon), Matthew Davis(Alaric),
Joseph Morgan(Niklaus, Klaus), Daniel Gillies(Elijah), Sebastian Roche(Mikael).
TVD CAST.



Av sara o'brien - 22 december 2011 22:25

Mom: Honey, I'm going sjkdksdha ahdjkqhd ydksdjkad ok?

Me: Ok, mom

image

5 minutes later…

Me: ………..Where’s my mom?

image


When my mom is bitchin’

she mad for no reason like

im like, the fuck?

she says “YOU GOTTA ATTITUDE NOW?”

im like “wait, me?”

then she’s like


so i run to my room like WTF!

Why my followers don’t talk to me?

That feeling when your parents allowed you to do something you never thought they would allow you to

om jag får åka till tyskland i sommar.........


When your bestfriend misses a day of school and the next day you’re all like,

image

YOU WERE GONE FOR SO LONG BRO.

When you finally get to see your favorite band

MOVE BITCH, I LOVE THEM MORE THAN YOU EVER WILL


When girls walk with their butt sticking out and chest pushed upwards.

WHAT YOU TRYNA DO HUH?





Ovido - Quiz & Flashcards