my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av sara o'brien - 20 oktober 2011 21:27

   

peppningslåt: Donny Osmond - I'll make a man out of you


You're a spineless, pale pathetic lot
And you haven't got a clue
Yeah I know... *sadface*
Somehow I'll make a man out of you

GET ME BALLS!

Av sara o'brien - 20 oktober 2011 20:29

Så igår innan träningen stannade alva och jag kvar i den öde skolan lite, hoppade runt på pappershanddukar och pratade franska med en fransktalande städare. Det gick väl helt okej! Fast jag låter nog som ett tardo. Here are som pics. And videos?


  Ja, jag är ett kort efterblivet fetto, but I'm working on it, aight? In matter of fact, jag har ju trots allt gått ner runt 12 kg. Men atm står jag på pappershanddukar.

      Vi smyger efter SAMUEL.         Alva säger: jag är så fattig att jag måste stjäla onödigt stora pappersrullar från den fattiga skolan. 
      ...Och skita på pappersanddukarna.      


 



 


  PEBBOBILD PÅ RASMUS, GORANS ÄLSKARE.


    NAWH KOLLA SÖTA SIGGE..

Av sara o'brien - 20 oktober 2011 18:46

 

 
Av sara o'brien - 20 oktober 2011 16:42

Så, idag började dagen FINFINT! Sovmorgon en timma, sedan datorsalen i typ två timmar. Och där var halva skoldagen dagen över. Dock serveras lunchen alltför tidigt idag. I alla fall för oss, med tanke på att vi går upp senare, käkar frukost senare, och så två timmar efter det så serveras lunchen. Man var ju inte ens hungrig? Och jag ligger efter i matten ganska hårt, så tog nu med mig matteboken för att vara en duktig flikka för omväxlings skull och jobba mig ikapp. Ska även köra hårt på en SO uppgift. För övrigt går skolan hyfsat bra, bättre än i sjuan i vissa delar. Visserligen kommer proven mer ofta, men jag har fått minst C(VG) på varje prov(förutom ett) vi haft. Kemi, Historia(Industriella Revolutionen), Matte. Jag är ett extremt stort särbarn i matte, och jag fick liksom 30/40. Det är stort. Det är bara Franskan jag failar hårt med. Har då alltså tagit med mig franskaboken hem för att jobba sönder och få minst E igen. HEH. Applauds för helvete.
Så det jag planerat att göra nu är då att jobba med läxfan, och även med grejer som inte är läxa. Huhu. Och rolla med duktiga Saga Felicia.
Är även hemma själv ikväll till typ nio så blir ganska soft. Men NU måste jag börja.
ÖNSKA IDIOTEN SARA HÄR LYCKA TILL.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards