my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg under oktober 2011

Av sara o'brien - 19 oktober 2011 22:04

A song comes on that reminds me of you and I Jizz in my pants
The next day my alarm goes off and I Jizz in my pants
Open my window and a breeze rolls in and I Jizz in my pants
When Bruce Willis was dead at the end of Sixth Sense I Jizzed in my pants
I just ate a grape and I Jizzed in my pants
I went to-- Jizzed in my pants
(Okay, seriously you guys can we... okay?)


The Lonely Island - Jizz in my pants

Av sara o'brien - 19 oktober 2011 21:59

Hihi. Det är så oerhört fint när man ser hur statistiken bara stiger. Ja. Jag fick helt enkelt bara lust att säga det. Kanske pallar lägga ut shit från dagen nu? Ja, we'll see...

Av sara o'brien - 19 oktober 2011 14:06

in da datorsal. :DDDDDDD Hihi, känner mig gla' atm ! :D Men ah, hihihi. ALLSÅ, EN CEPESTOR DATORSAL FÖR OSS SJÄLVA, FULL MED ASSEGA MEN ÄNDÅ FÖRGYLLANDE DATORER OCH BA TRE PERS (Cathrine, jag & Alva) SOM KOMMER SKITBRA ÖVERENS SOM LYSSNAR PÅ SKITBRA MUSIC FTW!

Men nu måste vi dra, tyvärr. :( Huhu. JAJA, har iaf kommit på ett nice namn till min novell som inte låter fuckat eller barnsligt, anser jag då. "Under dess fasad"

Mhmh, awesome huh?  Aja, cya BITCHES.

Av sara o'brien - 18 oktober 2011 19:29

So what d'ya think? Pretty good, huh? Yeah I thought so. Ganska nöjd myself actually. Yup.

SÅ hade nu tänkt att då lägga ut nån enstaka video eller bild då. Yeah. Och idag har då inget speciellt hänt. Skola. Shit. Ja. Min tidigare blogg var då alltså PHAILDUDE.



 

SPIONERA PÅ GORAN OCH SAMUEL... Pebbo.


 

Roligaste: 1:43, Vi kämpar med att komma på vad nån heter i efternamn men ah. Blir flams, som vanligt. MEN CEPEKUL.
Cathrine
: Nej skärlund, Lu-Lundin Skärl... Skärholm... Eller vi säger ba Lundin! SKärholm, skärlund... Skär.. Ere Sk-skärström... Skärsson!!!



FLUMMIGASTE EVER: 00:28. Ni får se vad Alva gör. cepeee.


Vi ringer efter sponsors..   


      Alva och jag egopiccade oss igår! Åsum. Ville att tati skulle vart med meee. ):   ÅH JAG TYP VAR HELT BA *LÄTTROAD* NÄR JAG UPPTÄCKTE TATIS FINGER SÅHÄR!     CEPEFINT TATI SLUTA VARA SÅ LEDSEN I ÖGAT.       rape.


OCH IDAG HAR JAG PACKAT LOSS LITE INFÖR FREDAG OCH NJUTIT AV DET UNDERBARA VÄDRET. REGN OCH MÖRKER. SÅ UNDERBART.


Men herregud vad fint.



Dessa tröjor alltså. Väldigt för stora, men still so awesome.

Fan så ball.

MMyes.


  Lite packning vaaa! Simons röda bag (hiih busigt, markus säng I SLEEP THAR), nån av deras mörkblåa lakan, Simons Coca-Cola örngott, Simons Coca-Cola lakan. Ut och in vikt. Hohoho.


ÄR DET BA JAG SOM ANSER ATT DESSA ÖRHÄNGEN ÄR TYP SKITBALLA?

Mihi.


Oh, glömde nämna dessa armband häromdagen, de som var köpta på Lindex men hade glömt.

    Hoho.


Ah well, time for bed to me apparently. >< Så, natten, guys!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards