my thoughts, my life, my reality.

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

BAD UPDATE.

Av sara o'brien - 30 oktober 2011 00:07

Soz guys for my bad update, uhm. Jag kom nyss hem från ett temporärt jobb. Jag blev anställd av min farmor och farfar för att servera och jobba i köket i Tingshuset då ca 33 oerhört trevliga samt tacksamma pensionärer gästade där. Jag jobbade tillsammans med två andra, en femtonårig tjej, Julia, och hennes kille, Ludvig, 17. De var jävligt trevliga att jobba med, samarbetsvilliga, allmänt trevliga och roliga. De bor dock i Nynäshamn så kommer nog inte få se så mycket utav dem något mer. Vi jobbade ungefär 5 timmar, och det var faktiskt riktigt roligt, mysigt och jag trivdes. Jag älskar känslan av att bli uppskattad. Uppenbarligen hade vi besparat farmor och farfar mycket jobb, och det gjorde mig glad. För en gångs skull fick de sitta tillsammans med gästerna hela tiden, utan att egentligen ens behöva resa sig för att duka eller servera. De anordnade det hela, men slapp jobba. De kunde bara slappna av. Fick då 400 spänn i lön, och längtar tills nästa gång jag får jobba igen. :D Blir säkert inte lika kul och bra som nu, men .. still.

Ja, men just nu sitter jag då och geekar FarmVille, ska strax in på RuneScape och se om jag lyckas slutföra Halloween eventet.

OCH, idag har det också varit lite Halloween firande på Fokus, ja där jag tränar, och halv tolv gick jag på två pass; En timmes Zumba,(FÖRJÄVLIGT OTROLIGT KUL. ÄLSKAR HALLOWEEN), sedan en halvtimmes DansaMix. ÅÅH, Halloween är den bästa högtiden jag vet! Min kärlek för Halloween och Alla HElgona är oförklarlig. GAH. FÅR ALLTID EN SÅDAN HÄRLIG KÄNSLA NÄR HÖGTIDEN PÅGÅR. SOM NU. HIIHIHI. Alva och jag ska gå bus eller godis på måndag och lördag, hah. Jag ska vara vampyr, och häromdagen köpte jag VAMPTEETH() på Shock som ser jävligt verkliga ut :OOO. :DDD Idag tvingade jag med Alva till stan igen (stackarn) för att köpa linser, men det blev inte av. Dels för att de inte hade sorten jag ville ha, dvs, helvita så bara svarta pupillen syns, och dels för att det blev vidrigt dyrt. Väntar hellre till julafton då-- Önskat mig h0h0. Hm, ja, Alva ska gå som Scream. AHA. Och jag ska då gå som vampyr.(but u probs knew that already) Köpa billigt men bra smink på VI(Hemköp>


 
Problem: Mina enorma framtänder. >< OCH JA, jag fick lust att posa lite leskigt. :3 Sägervi.


      

Beundrar Fokus finfina pyntande.

FINT TRÄD, AYE?

   

PUMPOR. JAG ÄLSKAR PUMPOR. SPECIELLT SÅDANA SOM HAR ETT FACE. :)

ÅÅHÅHÅHÅÅHHÅHÅ DETTA SPÖKE SOM HÄNGER ÖVER ... VADFAN DET NU ÄR FÖR GATA, ÄR MIN POJKVÄN.

   

aLVA provade lite linnen på H&M innan vi drog till Shock i torsdags. 


Nåt mer att berätta? Säkert. Ska jag berätta det? Nej. Varför inte då? För att jag inte minns.

Tack och hej.

 
 
Fnatihatt

Fnatihatt

30 oktober 2011 08:25

Jätte fin blogg :D

http://Annuli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:42

Jag ska lägga ner helt med den här bloggen. Ett bra jävla tag har jag hållit på "Jomen jag ska blogga... snart." Men det har aldrig blivit riktigt av. Jag har tvingat mig själv ett par gånger osv, men ja.     Thing is, denna blogg är dåtid. All...

Av sara o'brien - 21 juli 2013 15:35

I'm sorry. It's all that I can say. You mean so much and I'd fix all that I've done if I could start again...     ...

Av sara o'brien - 27 april 2013 00:19

Hon klagar över att jag inte bloggar och frågar alltid varför jag inte gör det. Har sällan svar på den frågan dock, för jag har ingen aning själv. Har alltid sugit på att blogga och skriva dagbok, är den bästa anledning jag har. Så här är jag nu. ...

Av sara o'brien - 8 december 2012 00:03

Mår bättre nu. Väldigt mycket. Känns jävligt skönt och bah allmänt lättare. Fixade saker med en kär vän och allt känns bättre. Saknat personen tons, som fan. Så mycket bätte än på veckor.   I fyra timmar nu har jag suttit och bah, ah jag ska koll...

Av sara o'brien - 6 december 2012 20:49

  When the fan before me has her photo taken with Ian he turns directly at me, his eyes focusing on me and that caught me off-guard completely. His eyes. They were glowing. He smiled, he was genuinely happy. His eyes glowed."Hello Darling!" he sai...

Ovido - Quiz & Flashcards