my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av sara o'brien - 8 januari 2012 17:18

jag vet i knooow. Har bara blivit så himla besatt vid Tumblr nu... Knappt inne på facebook längre, and that is bad, guys. Och jag fattar att ni inte ger ett fuck om vad jag obsessar över eller så etc så ja. Ignorera inlägget nedan. Men på tisdag börjar skolan tyvärr och jag tror att jag nog blir mer aktiv då. Inte för att nån bryr sig direkt but still :D

Så nuuu är jag tumblr. WHAT A SURPRISE. Jag håller på och konverserar med en tysk tjej som lekt med google translate och spammat min dash med Svenskt shit. Nyss spelade hon in sig själv då hon sa nåt om sina ships på svenska. Hyfsat duktigt uttal faktiskt, men man hör ju den tyska accenten. Vi ska börja snacka på skype lawl. Finns även typ tre till tjejer jag bekantat mig med som är schysta. Engelska, bulgariska, kinesiska.. uhm ja en del alltså. Alla är de supertrevliga! :D Nyss kom en Anon från ingenstans med värsta fördomen som jag sedan flippade över typ. Uhm ah. Alla bryr sig så jävla hårt, men jag bryr mig faktiskt inte. Okay? :D
Hm. Och Nina Dobrev fyller 23 den 9 Januari. Då blir hon bara 10 år yngre sin pojkvän, Ian Somerhalder. :DDDDDDD lol. Nehmen, jag ska få vara med i en video. Skickade in ett kort på mig igår till en tjej på twitter som ska göra en video till Nina i födelsedagspresent. Jag höll i ett papper där det stod "Happy Birthday, Nina!". Lägger ut videon här när tjejen gjort den. :p ok now till några kul grejer jag fått tillgång till tack vare tumblrhttp://oi43.tinypic.com/i23bjk.jpghttp://oi43.tinypic.com/f104r9.jpg

http://i42.tinypic.com/24y5mgx.jpg

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. Skrattar fan arslet av mig kan inte hålla mig åh jag kan inte andas alltså HAHA så jävla dum.

Ovido - Quiz & Flashcards