my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av sara o'brien - 27 februari 2012 13:19

HEI THAR.

Jag har spenderat natten hos Felicia - Kom över till henne igårkväll å så slaggade jag. Vi satt dock uppe länge så det blev inte mycket sov. HEH. Enligt mig, hade vi sjukt kul.

Men snart ska jag dra härifrån för att sen dra å köra Paintball med Alva. Fyfan vad nice det ska bli, har aldrig kört det förr! AWH MAN. ;D

Sitter atm i PJs med Paloma vid sin dator bredvid mig och väntar på att Flisan ska bli klar med sin jävla dusch nån gång så vi får se på filmen. hon har typ duschat en timme nu, och jag ska ju dra snart. ><

Ah well. Ska dra och byta om nu och packa så jag slipper stressa sen. BUSS.

CYA :D

btw, sorry för inaktivitet, I am a horrible person.

Ovido - Quiz & Flashcards