my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av sara o'brien - 27 mars 2012 20:53

Wow, jag tror verkligen inte på någonting för mig själv längre. oO Alla andra skulle självklart kunna få vad de än ville, i mina tankar, men när det kommer till mig är det bara osannolikt och orimligt. För långt ifrån verkligheten. Jag önskar verkligen att det inte vore så men, tyvärr. Men fan vad det förstör för mig. D'x Paranoia, sänkt mod... Ja en hel del. GREAT. Lololololol. Men jag antar att det är väl det kärleken gör mot en. >< Och sen är det väl också tidigare kärlekar och förhållanden lol.


HM so. JAG ÄR LITE PÅ TUMBLR FANGIRLAR ÖVER DELENA STILLS MHIHIIHIHIH KOM IGEN FREDAG SKYNDA PÅ OMG SLUTA TRÖGA JAG HATAR DIG YOU ARE THE WORST

...No I didn't mean it I'm sorry!

En Anon kom till mig nyss och komplimenterade min Icon och min Background :''33333 typ första gången hihi. och bakgrunden har jag gjort själv mwahah. MINTUMBLRMINTUMBLRMINTUMBLR.

LOLOLOLOL.

Av sara o'brien - 27 mars 2012 18:08

Jag är kär. (Det låter så förbannat fjantigt, men ja, så är det.) Det kändes nödvändigt att skriva det här okok. Nej, jag tänker inte skriva vem det är. Jag tråkar ut mina stackars kompisar med min lycka. Dom bryr sig inte heller. Eller, jo, älskade Alva är nog den enda som visar intresse och glädje för min skull. Haha</3 Tack för henne! H0h0. Jo, och kära Felicia förstås!

Lol gr8 idek ok bye.

Ovido - Quiz & Flashcards