my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 11 april 2012

Av sara o'brien - 11 april 2012 16:59

Varit i Handen nästan hela dagen idag då. Kom hem för någon timme sedan. Åkte dit med Felicia för att träffa Simon och Sebbe som sagt. Fick en kram av Sebbe, haha. :3

Och vi har tillbringat hela dagen med varandra, vandrat runt och snackat casually. Det var sjukt kul och nice. Sebbe är riktigt mysig, han. Simon var mest tyst, as usual. Men det var kul ändå. Helt trist och deppig var han ju inte. :p Felicia drog med sina polare efter ett litet tag.

Men det har varit helt jävla awesome idag. Så jävla nice att bara dra ut och umgås med kompisar istället för att bara sitta hemma som en nolifer. Mycket roligare.


Well, jag ska strax dra och träna. ZUUMBAAAAA. Så det är nice.

BAI.

Av sara o'brien - 11 april 2012 01:49

Ja, nu är det hyfsat tidigt på morgonen och jag ska försöka ta mig upp om cirka 7 timmar. Kanske 8. Felicia är här, och hon somnade. Trevligt, trevligt. Nej men, hon behöver sömn. Hon förtjänar lite vila efter de senaste dagarna. Hon var här igår med och sov över, det var en slump att hon kom hit igen. Det var liksom akut.

Ja, och nu sover hon så lugnt och sött.

 

Ja, det är Ian Somerhalder på min kudde nere i hörnet *harkelhost*ochenhästjaghaftsedanbarnsben*host*. Min säng är awesome.


Uhm. Ja nu sitter jag uppe med sällskap av Sebastian(han föredrar att kallas Sebbe, so well.) som var söt, fin och snäll nog att stanna uppe en stund med ensamma mig. Underbar och fantastisk, den där killen. Och jag överdriver inte. Inte alls. Never in this lifetime. Han är bara för bra för att vara sann, egentligen. Skitbra vän. Ganska lika är vi inom vissa områden också. Vi förstår varandra. Första gången vi var i samma rum som varandra eller ens kanske utbytte något litet ord var faktiskt på det där lägret i Rättvik. Där det var typ över 90 konfirmander från olika Konfirmations-grupper. Han känner Simon, och de går i samma skola etc etc. Enligt mig har vi blivit riktigt bra kompisar på kort tid. Utvecklat en nice relation. För någon vecka sedan kanske så snackade vi på riktigt för första gången på Skype, med Simon och Victor och några till. Jag var enda tjejen, yup. Sen fick vi reda på att vi båda var i Rättvik och så. :D Men han är skitsöt, riktigt jävla underbart snäll och en fantastiskt bra vän. Och duktig engelsktalare är han också. Och svensktalare. Tack och lov, jag har för lite polare som från ingenstans börjar snacka engelska med mig for funzies. <3

Well, nu drog Sebbe. Han var astrött. Jag och Felicia ska in till Handen Centrum imorgon vid tolvtiden och träffa Simon och honom. Ser fram emot det ashårt.


Och det var Påskafton i helgen. Jag var då hemma och morfar kom på besök. Jag fuskade med dieten. Tryckte i mig godis, och insåg återigen hur överskattat godis verkligen är. Farsan fuskade med :P Och dagen efter åkte vi upp till farmor och farfar och som vanligt blev det Påskägg-jakt. Det är så stort att det finns jättemånga fiffiga ställen att gömma ledtrådarna på tills man hittar ägget. Alltid lika kul.


http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547962_2863381904006_1243476091_32049942_1075690937_n.jpg

Filip är freakin crazy. Lol'ig småkusin.

 

Hey let's bang Filip's head to the chair. Markus är en boss på att ta kort, ser man.

 

Ah wild Oskar appears!

 

FLUM.


Tänkte nu att jag kunde dela två egopics på mig nu. För att jag kan. NEJ JAG SKITER I OM DU INTE VILL.

   

Ovido - Quiz & Flashcards