my thoughts, my life, my reality.

Alla inlägg den 26 april 2012

Av sara o'brien - 26 april 2012 19:48

Jag är uttråkad som tusan och sitter och läser lite om Body Language, alltså då man är intresserad av någon. Nej, jag har visst ett liv, jag lovar! Alltså jag vet egentligen inte ens varför jag läser detta, då det endast gör mig förvirrad. Samtidigt är det hyfsat intressant. Tydligen när man ser något/någon man tycker om händer det att man gnider sina ögonbryn litesådär. Undermedvetet.


I alla fall, fick idag reda på att SO Historia/Samhällskunskap uppgiften jag lämnade in igår resulterade ett A. Och det var så mycket mer än vad jag hoppats på. Blev asnöjd. Det tog mig nämligen 2 veckor att fatta vad det egentligen var jag skulle göra och sen två dagar innan uppgiften skulle in började jag och avslutade hela uppgiften. Jag har enbart Elvira att tacka för att jag äntligen kom igång åtminstone!

Och igår fick jag även reda på att jag fick B på mitt senaste matteprov, och det är fan underbart! Bästa resultatet på ett matteprov ever. Jag blev faktiskt också överraskad då jag fick reda på det. Det är fan coolt, jag som har små problem i matte annars.


http://i46.tinypic.com/155l1yx.jpg
-------------------------------------------------------------------------------------

Mitt golv drar till sig så mycket smuts och skit att om jag inte dammsugit på två dagar vågar jag knappt röra mig i mitt eget rum längre. Brb dammsuga.

-------------------------------------------------------------------------------------

Så, snart är det ju Valborg. På måndag redan. Det är nice fan. Ska möta upp Linnea, Alva och Tati och dra till VH's Majbrasa då. Bara chilla gärnet. Ha kul. Och imorgon så har vi ingen hemkunskap, så vi slutar 11 redan. Då drar vi fyra och ska träna. HEJ FETT SUNNA. Sedan vid 7 ska vi dra till Crux i Tungelsta kyrka. Och sen på lördag ska Tati, Alva och jag dra hem till Alva och ha filmkväll. Nyttiga ska vi också vara. Bara massa grönsaker och frukter får bli snacks. Och dipp. Fan vad awesome det ska blihihiiii.

Ovido - Quiz & Flashcards